Søgeordsanalyse og landing pages

Lad ikke dine konkurrenter overhale dig indenom!

En søgeordsanalyse giver et godt overblik over de søgeord og søgefraser, som dine kunder søger på for at finde dine produkter. Vi ser ikke bare på, hvilke søgeord Google foreslår for dit forretningsområde, men også på hvad dine konkurrenter bruger af søgeord på deres hjemmeside.

Søgeordsanalysen er grundlag for udarbejdelse af landing pages. Der er mange fordele ved landing pages. De er ikke kun optimeret til de relevante søgeord og søgefraser, men er også salgssider med call to action-elementer, der får den besøgende til at henvende sig til dig eller købe dit produkt.

Velkonstruerede landing pages sparer dig for mange penge, hvis du bruger Google Adwords, fordi du opnår en bedre placering til en lavere klik-pris. Udgiften til en landing page vil typisk have tjent sig selv hjem i løbet af få uger på grund af mersalg og lavere annonceringsudgifter.

Læs mere om landing pages her.

Lige nu har vi tilbud på søgeordsanalyse og landing pages.


Kontakt en af vores konsulenter på tlf. 86 48 37 00